Про себе
Моє педагогічне кредо: "Не кажи "не вмію", а кажи "навчуся"".
- «Застосування принципів системного підходу до проведення уроків українського
читання у початковій школі з метою зміцнення та систематизації знань.»
У процесі активної пізнавальної
діяльності розвиваються навчальні можливості учня, завдяки яким він може
самостійно і творчо не лише використовувати запас знань, а й шукати нове,
задовольняючи свої потреби в пізнанні . У
своїй роботі формую вміння вчитися - здатність аналізувати навчальний матеріал,
порівнювати, визначати головне, знаходити причинно-наслідкові зв'язки.
Вважаю, що оволодіти навчальним предметом - означає навчитися розв'язувати не лише передбачені державним освітнім стандартом завдання, а й такі, що потребують певної незалежності мислення, творчих пошуків, оригінальності, винахідливості.
З 2011 року працюю за проектом "Інтелект України".
Сутність проекту полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями, а у набутті нею, перш за все, необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки, швидких реакцій,раціональної організації навчальної праці; розвитку пізнавальних процесів - сприйняття, пам'яті, мислення, уяви й уваги; розвитку якостей особистості школяра - цілеспрямованості, працелюбності, організованості, охайності, наполегливості, волі тощо.
Впродовж
останніх років працюю над
Науково - методичною темою:
Системний підхід як спеціалізований методологічний напрям пізнання системних об'єктів виявився методологічною базою розробки Проекту.
Сутність системного підходу полягає в тому, що відносно самостійні компоненти розглядаються не ізольовано, а в їх взаємозв'язку. Він дозволяє виявитиі нтегративні системні властивості і якісні характеристики.
Провідна ідея
У процесі активної пізнавальної діяльності розвиваються навчальні можливості учня, завдяки яким він може самостійно і творчо не лише використовувати запас знань, а й шукати нове, задовольняючи свої потреби в пізнанні .


Системний підхід
Системний підхід як спеціалізований методологічний напрям пізнання системних об'єктів виявився методологічною базою розробки Проекту.
Сутність системного підходу полягає в тому, що відносно самостійні компоненти розглядаються не ізольовано, а в їх взаємозв'язку. Він дозволяє виявитиі нтегративні системні властивості і якісні характеристики.
Методологічною основою системного підходу є принцип взаємозв'язку.