Про себе

Моє педагогічне кредо: "Не кажи "не вмію", а кажи "навчуся"".

  • «Застосування принципів системного підходу до проведення уроків українського читання у початковій школі з метою зміцнення та систематизації знань.»

У процесі активної пізнавальної діяльності розвиваються навчальні можливості учня, завдяки яким він може самостійно і творчо не лише використовувати запас знань, а й шукати нове, задовольняючи свої потреби в пізнанні . У своїй роботі формую вміння вчитися - здатність аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, визначати головне, знаходити причинно-наслідкові зв'язки.

Вважаю, що оволодіти навчальним предметом - означає навчитися розв'язувати не лише передбачені державним освітнім стандартом завдання, а й такі, що потребують певної незалежності мислення, творчих пошуків, оригінальності, винахідливості.

З 2011 року працюю за проектом "Інтелект України".

Сутність проекту полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями, а у набутті нею, перш за все, необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки, швидких реакцій,раціональної організації навчальної праці; розвитку пізнавальних процесів - сприйняття, пам'яті, мислення, уяви й уваги; розвитку якостей особистості школяра - цілеспрямованості, працелюбності, організованості, охайності, наполегливості, волі тощо.

Впродовж останніх років працюю над Науково - методичною темою:

Системний підхід як спеціалізований методологічний напрям пізнання системних об'єктів виявився методологічною базою розробки Проекту.

Сутність системного підходу полягає в тому, що відносно самостійні компоненти розглядаються не ізольовано, а в їх взаємозв'язку. Він дозволяє виявитиі нтегративні системні властивості і якісні характеристики.

Провідна ідея

У процесі активної пізнавальної діяльності розвиваються навчальні можливості учня, завдяки яким він може самостійно і творчо не лише використовувати запас знань, а й шукати нове, задовольняючи свої потреби в пізнанні .

Системний підхід

Системний підхід як спеціалізований методологічний напрям пізнання системних об'єктів виявився методологічною базою розробки Проекту.

Сутність системного підходу полягає в тому, що відносно самостійні компоненти розглядаються не ізольовано, а в їх взаємозв'язку. Він дозволяє виявитиі нтегративні системні властивості і якісні характеристики.

Методологічною основою системного підходу є принцип взаємозв'язку.

© 2016 ХСШ № 119м.Харків, вул.Біблика, буд.4, lomaka_119@gmail.com
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати